Velkommen til Svømmeklubben S68, Klubmodul.

Klubmodulet er et redskab, hvor S68 vil informere medlemmer og øvrige brugere om, hvad der foregår i Svømmeklubben S68.

S68 bruger 3 forskellige medier;

1. Klubmodulet er det praktiske redskab, det er her tilmeldinger finder sted. Det er her du tilmelder, dig de hold du ønsker at deltage på. Der er tilbud til de fleste svømmere igennem året, lige fra nybegynderen til den øvede konkurrence svømmer. Er du vild med at træne i vand, uden at skulle svømme er der også forskellige muligheder for at finde et hold.
     Derudover bruges modulet til tilmeldinger, til stævner samt forskellige arrangementer som klubben har valgt deltage i. Du kan se dem alle inde på kalenderen. Det er dog ikke sikkert du kan tilmelde dig alle, da de fleste kræver dit hold er inviteret.
     Klubmodulet kan også bruges til at finde ud af, hvilken instruktører der varetager træningen i svømmeskolen, på motionshold og konkurrence afdelingen. Desuden kan der findes mailadresser på bestyrelsesmedlemmer og klubbens andre udvalgsmedlemmer.

2. Klubbens andet medie er klubbens hjemmeside www.S68.dk, Hjemmesiden præsenterer både det der vises og informeres om på Facebook også linkes der til de steder på klubmodul hvor du finder holdtilmeldinger, praktiske oplysninger om klubben, trænere, bestyrelse og udvalg. Du vil også kunne se resultaterne fra klubbens talentfulde konkurrence svømmere og klubbens sponsorer. De større arrangementer som klubben afholder i løbet af året så som AquaCamp og Park Vendia SwimCup vil være at finde her.

3. Følg desuden S68 på Facebook, billeder fra events, stævner, træning med mere bliver præsenteret her. Du vil også kunne finde information om hvornår tilmelding til ny sæson åbner og hvornår der afholdes forskellige arrangementer i de forskellige afdelinger i klubben.