Begynderstævne 4 - Vadum Svømmehal
Børge Christensens Vej 4 , 9800 Hjørring kl. 12.00

Begynderstævne 4

Hvad er et begynderstævne

Stævnet er for alle som kan svømme uden luffer og mindst 25 meter ad gangen. Der bliver taget tid og der er dommer og starter på. Men ingen kan blive diskvalificeret og alle får medaljer med hjem. Der er en løbsrække hvor man kan vælge at deltage i 2-3 forskellige løb. Det plejer at være en positiv oplevelse for alle, selv om man godt kan være lidt nervøs inden start.
  1. 25 fly + 25 ryg
  2. 25 ryg + 25 bryst
  3. 25 bryst + 25 fri
  4. SKILLS
  5. 100 mini medley
  6. 50 fri
  7. 100 individuel medley
  8. SKILLS
  9. 4x25 holdmedley holdkap mix valgfri sammensætning

Vi deltager som en klub, det betyder at vi sidder i hallen, som en samlet gruppe. Vi deltager med trænere fra S68, disse vil sammen med holdlederen være behjælpelige med at få alle klar til start, holde i hånd når der er brug for det og uddele HIGH FIVE efter løb.

Når stævnet er slut, uddeles der medaljer til alle.

Som noget nyt uddeler vi S68 badehætter til alle der deltager i begynderstævnerne for første gang. Denne har en værdi af 72 kr. på den måde kan både vi og alle andre se hvor vi er fra og hvem vi holder med :-)

Det er ikke 100% nødvendigt at man som forældre er med til stævnet. Der er trænere og holdleder med som tager sig af jeres barn.

Tidsplan:

• 12.15 Indsvømning, her er bassinet åbent for alle og man kan komme i vandet og øve sig lidt inden start
  • 13.15 Stævnestart
  • 16.00 Stævneslut, dette er et ca tidspunkt og afhænger af hvor mange børn der har tilmeldt sig i alt.
Medbring:

Det kan være en god ide at have ekstra håndklæder med samt tørt tøj til de tidspunkter hvor man ikke er i vandet. Sko til indendørsbrug, drikkedunk, frugt og lidt nødder/kiks eller rosiner.

Forældrehjælp:

Hvis man kan hjælpe, kan man melde sig i forbindelse med tilmeldingen. Hvis ingen melder sig som hjælpere kan vi desværre ikke deltage.

Vi søger en holdleder.

Holdlederen er reserve-mor til stævnet og er trænerens højre hånd, så alle får tørt tøj på mellem løbene, holder styr på ejendele og tasker og sørger for at svømmerne kommer op til start i tide osv. Nærmere information fås ved trænerne eller Zarajane@s68.dk

Vi søger 2 tidtagere.

Der skal være nogen til at tage tid på de enkelte svømmere. Derfor skal vi som klub stille med 2 frivillige som kan hjælpe med at trykke på stopure og tage tid under stævnet.

Transport til og fra stævnet.

Vi mødes ved Vandhuset kl 12.00 og sørger for at trænere og svømmere alle har en plads i en bil. Ved tilmelding gøres opmærksom på om man kan køre og hvor mange svømmere man evt. har plads til i bilen.

S68 - Hjørring