Stævnehjælp Park vendia swimcup 2023
30.04.2023 kl. 00.00 - 30.04.2023 kl. 20.00
Vandhuset og Muldbjergskolen

Stævne hjælp til S68s eget Park Vendia swimcup

Vi har valgt igen i år at invitere til Park Vendia Swimcup 2023 - stævnet er i år fra fredag den 28 til søndag den 30 april.

Dette er en rigtig god måde for klubben til at kunne holde vores aktivitetstilbud til vores medlemmer, herunder betale trænerlønninger give financial hjælp til deltagelse i svømmestævner og træningslejre.

Vi skal bruge hjælp for at sikre en god oplevelse for alle.

Vær sød at melde jer med det samme for at lette planlægningen for de frivillige der planlægger stævnet.

Vi har tidligere bestemt at lave et stævnehjælps point system. De optjente point kan bruges til at betale stævner med, eller købe varer i S68s web-shoppen. De kan dog af lovmæssige årsager ikke bruges til betaling af kontingent.

Hvis jeres barn er tilmeldt Park Vendia og i som forældre hjælper 6 timer eller mere, opkræves der heller ikke stævne gebyr.

Der gives 40 point pr time for personer over 16 år, der hjælper med til stævnet.

Optjeningen til dette point system, til dem der giver en hjælpende hånd vurderes til at tage ca. 25.000-30.000 kr. af overskuddet for stævnet som i stedet tildeles de frivillige hjælpere. Dette point system bruges kun ved store 3 dags stævner, hvor S68 er stævneansvarlig. Sidste gang vi afholdte stævnet blev der leveret over 700 frivillige timer af forældre.

Foreningslivets grundlæggende principper er stadig, at det er frivilligheden fra medlemmer/pårørende som driver foreningen.

Vi har lavet en overordnet ansvarlig for 3 følgende områder:

Madlavning - ansvarlig Anders Broberg

Stævneafvikling og svømmehal - ansvarlig Lars Rasmussen

Overnatning samt skole - ansvarlig Peter Munk

ALLE kan hjælpe. Der er mange forskellige opgaver der skal varetages, man kommer ikke til at stå alene. Så hold jer endelig ikke tilbage.

Hvis der skulle være spørgsmål er man velkommen til at skrive på formand@s68.dk eller tage fat i Anders Broberg eller Lars Rasmussen.

Mvh.

S68