Rema 1000 AquaCamp Uge 32 (Sommersvømmeskole)
Rema 1000 Aqua Camp uge 32- 2018 Sommersvømmeskole S68

Alder: 6-14 år

Man - fre kl. 09:00-15:00

Alle kan deltage, både vandglade begyndere og superøvede svømmere.

Du behøver ikke at være medlem af svømmeklubben for at deltage.

Deltagerne skal selv medbringe Frokost til hver dag. Der er mulighed for at kunne opbevare den i klubbens køleskab.

Fredag skal deltagerne ikke have madpakke med, der vil der blive serveret Pizza.
(hvis man ikke kan nøjes med pizza må man selvfølgelig godt have madpakke med)

Der vil blive serveret saft eller vand til frokost, samt frugt flere gange i løbet af dagen.

Prisen for AquaCamp i uge 32 er 920 kr.

Prisen er inkl. goodiebag og t-shirt fra svømmeunionen, samt frugt hver dag.
Pizza fredag til frokost.

Som et ekstra tilbud tilbyder S68 pasningsordning hver dag i uge 32 fra kl 08:00-09:00 &15:00-16:00.
Denne ekstra ydelse, koster 150 kr yderligere.
Dette ekstra tilbud skal vælges ved tilmeldingen, hvis det ønskes.
Vi kalder det "AquaHygge"

Aquacamp vil finde sted i Vandhuset Park Vendia. Alle kan deltage. Der vil være plads til følgende niveauer:
Nievau 4: Øvede svømmere (Svømning 4,Talent og konkurrencesvømmere)Niveau 3: Let øvede svømmere, (Svømning 3)Niveau 2: Begynder, (Svømning 2)Niveau 1: Nybegynder, man skal dog være vand tilvænnede. (Svømning 1)

Instruktøre på S68 AquaCamp vil være klubbens instruktøre fra Svømmeskolen, desuden vil konkurrencesvømmere fra 1-2.holdet, være aktive hjælpetrænere på Aquacampen hele ugen.

Klubbens Chefinstruktør i svømmeskolen Emil Yde vil være ansvarlig for hele Aquacampen og vil være tilstede hele ugen.

Evt. spørgsmål kan rettes til Emil på mobil 27 64 37 36 eller mail leder.svoemskole@s68.dk

Der vil være mere information på klubbens hjemmeside KLIK HER

Det er barnet der deltager, der skal oprette en profil og ikke forældrene. Det er vigtigt med korrekt Email adresse.

Svømmeklubben forbeholder sig ret til, at fotografere i forbindelse med campen til informations formål.

Ønsker du ikke at dit barn medvirker på billederne eller i en videooptagelse, så er det dit ansvar som forælder,
at give skriftlig besked til Emil Yde inden arrangementet starter.

Sidste frist for tilmelding til Aquacamp uge 32 er 29 juni 2018

Undlad at skrive i BESKED feltet længere nede.

04.07.2018
06.08.2018 kl. 09.00 - 10.08.2018 kl. 15.00