Klubmodul henter siden
HJÆLPER til Bierfest Hjørring 2018
Tilmeldingsfrist er overskredet
Hjælpere til Bierfest Hjørring 2018 Fredag d. 28 september nbsp

Så er vi klar til at stå for året Bierfest igen.
Festen er arrangeret af SHIs Venner, HI-Håndbold, Hjørring Triatlon Klub og S68.
Et evt. overskud denne aften, Bliver fordelt mellem de 4 klubber.
Derfor er det vigtigt, at vi få besat vores del af vagterne, da de andre skal stille med tilsvarende antal frivillige.

Vi erfarende sidste år, at det ikke var alle som havde lyst til at stå bag baren.
Derfor er opgaverne penslet ud, det er kun personerne bag baren der er klædt i tyroler kostume.
Alle andre poster bliver i en T-shirt og sine egne benklæder.
Men vil stadig opfordre til fleksibilitet denne aften. da der hurtig kan komme "ad hoc-opgaver" der lige skal løses.

Ikke alle i baren behøver at være klar til kl 1630 så hvis du kan komme lidt senere så skriv det i din tilmelding.
Det vigtigste er oprydningen til sidst.

Hvis der kun er personer som vil stå i baren, så laves et rotations system denne aften.
Nogen af opgaverne er heller ikke hele aften.
Når festen er slut er det vigtigt ALLE hjælper med at for det værste væk så nedpaknings holdet kan komme til.

Hvis I ikke har en profil, så opret venligst en! Vi beder jer om ikke at bruge jeres svømmers profil.

Hjælperen SKAL være minimum 18 år.
Der vil være samme forplejning til Hjælperne som serveres til festen.

Man er Hjælper til denne fest og ikke deltager, forventer at man er ædru hele aften. (ok at få en enkelt øl eller to)

Der er vagt selskab på denne aften.

Følgende opgaver skal S68 finde personer til: er alle mulige ved tilmelding

2 pers kl. 1615 - 0130 Garderobe/indgangen   S68) T-shirt (Crew)
4 pers kl. 1650 – 2100 Garderobe/indgangen / Servering af mad /afrydning efter samt oprydning (S68) T-shirt (Crew)
1 pers kl. 1730 – 0130 Toiletter / Udearealer (S68) T-shirt (Crew)