Efterårstræningslejr Mandag-Onsdag

EFTERÅRSTRÆNINGSLEJR

SÆBY 15. – 17. OKTOBER 2018

Vi nærmer os med hastige skridt efterårsferien og dermed også konkurrenceafdelingens årlige efterårstræningslejr. På træningslejren deltager alle klubbens konkurrencehold og deres trænere.

Træningslejren foregår i Sæby, hvor vi indlogeres i 4/5-sengsværelser i Sæby Fritidscenter, Sæbygaardvej 32. Yderligere info kan findes på www.saebyfritidscenter.dk.

Transporten til Sæby foregår som forældretransport. Skriv ved tilmelding om du har mulighed for at køre mandag eller fredag, og hvor mange svømmere, du kan have med.

Afgang fra Park Vendia mandag kl. 13.00. Aftal med træner/holdleder hvornår i tager hjem onsdag.

Pris for deltagelse er 995,00 kr. som betales ved tilmelding. I prisen indgår ophold samt fuld forplejning. Første og sidste måltid er henholdsvis mandag aften og fredag middag.

Udover at der skal svømmes rigtig meget på træningslejren, bliver der også aktiviteter i idrætshallen mm.

Der skal medbringes: badetøj, briller, badehætte, håndklæder, shorts og t-shirts (til drylandtræning samt aktiviteter i idrætshallen), indendørssko, træningsdragt, regntøj, sengelinned + lagen samt toiletgrej.

Vi skal bruge et antal forældre som holdledere. Deres opgave vil være at indkøbe og servere frugt/brød mm, hygge om svømmerne og i det hele taget sørge for, at alle har det godt.

Der er fast tradition for kage til svømmerne under træningslejren, og har man lyst til at bage, markerer man dette i forbindelse med tilmeldingen.

Tilmelding foregår på klubmodul senest torsdag d. 23 september. Har man ikke mulighed for at deltage alle dage, vil der være mulighed for tilmelding mandag til onsdag (pris 500), hvilket aftales med træneren og efterfølgende SMS til Lars Rasmussen (husk navn/hold).

Der vil senere blive udsendt informationer om holdledere, telefonnumre, kørsel og kageliste.
Eventuelle spørgsmål kan rettes til Lars Rasmussen på tlf. nr. 41 93 02 15.

Vi håber, at alle konkurrencesvømmere har lyst til at deltage, så vi igen i år, får en rigtig god og hyggelig træningslejr.

Lars Rasmussen
Svømmeudvalg