Efterårstræningslejr Hirtshals S68 2 og 3
HIRTSHALS IDRÆTSCENTER 14. til 18. OKTOBER 2019

Vi nærmer os med hastige skridt efterårsferien og dermed også konkurrenceafdelingens årlige efterårstræningslejr. På træningslejren deltager S68''s 2. og 3. hold og deres trænere.

Træningslejren foregår i Hirtshals, Halvejen 4 9850 Hirtshals. Yderligere info kan findes på www.hirtshalsidrætscenter.dk .

Forældrene sørger selv for transport til Hirtshals, aftal evt. indbyrdes mht. fællestransport.

Mødetid Hirtshals mandag d. 14 oktober kl. 13.00 Afhentning i Hirtshals fredag kl. 12.30.

Pris for deltagelse er 995,00 KR. som betales ved tilmelding. I prisen indgår ophold samt fuld forplejning. Første og sidste måltid er
henholdsvis mandag aften og fredag middag.

Udover at der skal svømmes rigtig meget på træningslejren, bliver der også aktiviteter i idrætshallen mm.

Der skal medbringes: badetøj, briller, badehætte, håndklæder, shorts og t-shirts (til drylandtræning samt aktiviteter i idrætshallen),
indendørssko, træningsdragt, regntøj, sengelinned + lagen samt toiletgrej.

Vi skal bruge et antal forældre som holdledere. Deres opgave vil være at indkøbe og servere frugt/brød mm, hygge om svømmerne og i det hele
taget sørge for, at alle har det godt.

Der er fast tradition for kage til svømmerne under træningslejren, og har man lyst til at bage, markerer man dette i forbindelse med
tilmeldingen.

Tilmelding foregår på klubmodul senest onsdag d. 25 september.

26.09.2019
14.10.2019 kl. 13.00 - 18.10.2019 kl. 12.30