Klubmodul henter siden
SOMMERSJOV! Uge 31
Der er desværre ikke flere ledige pladser

SOMMERSJOV!

Alder: 6-15 år

Man-fre kl. 09:00-15:00

Du behøver ikke at være medlem af svømmeklubben for at deltage.

Deltagerne skal selv medbringe frokost til hver dag. D

er er mulighed for at kunne opbevare den i klubbens køleskab.

Fredag skal deltagerne ikke have madpakke med, der vil der blive serveret Pizza. (ved allergi skriv til Jessie) (hvis man ikke kan nøjes med pizza, må man selvfølgelig godt have madpakke med)

Der vil blive serveret saft eller vand til frokost, samt frugt flere gange i løbet af dagen.

Prisen for Sommersjov i uge 31 er 935 kr. Prisen er inkl. goodiebag og t-shirt, samt frugt hver dag. Pizza fredag til frokost. Som et ekstra tilbud tilbyder S68 pasnings ordning hver dag i uge 31 fra kl 08:00-09:00 & 15:00-16:00.

Denne ekstra ydelse, koster 153 kr. yderligere. Dette ekstra tilbud skal  man tilmelde sig særskilt, hvis det ønskes. Vi kalder det "Sommerhygge"

Sommersjov vil finde sted i Vandhuset. Alle kan deltage. Der vil være plads til følgende niveauer:

Nievau 3: Øvede svømmere (Svømning 3+4,Talent og konkurrencesvømmere)

Niveau 2: Begynder, (Svømning 2)

Niveau 1: Nybegynder, man skal dog være vand tilvænnede. (Svømning 1)

Instruktøre på S68 Sommersjov vil være klubbens instruktøre fra Svømmeskolen og konkurrenceafdelingen, desuden vil konkurrencesvømmere fra 1.holdet, være aktive hjælpetrænere hele ugen.

Evt. spørgsmål kan rettes til Jessie på mobil 51519672 eller mail leder.svoemskole@s68.dk

Det er barnet der deltager og derfor er det i barnets navn man skal oprette en profil og ikke forældrenes. Det er vigtigt med korrekt Email adresse.

Svømmeklubben forbeholder sig ret til, at fotografere i forbindelse med campen til informations formål. Ønsker du ikke at dit barn medvirker på billederne eller i en videooptagelse, så er det dit ansvar som forælder, at give skriftlig besked til Jessie inden arrangementet starter.

Sidste frist for tilmelding til Aquacamp uge 31 er 9. juli 2021

Skriv hvilket niveau dit barn skal tilmeldes i BESKED feltet længere nede.

Vi glæder os til at se jeres børn!

Hilsen Jessie Christensen, Line Melgaard

Tilmeldte