Sponsorudvalg

Sponsor udvalgets opgave er at forsøge at finde sponsorer til svømmeklubben,

Sponsorater er et vigtigt supplement for at svømmeklubben kan opretholde et højt niveau i talentudviklingen, gennem afholdelse af træningslejre, stævner og andre sociale aktiviteter for konkurrence afdelingen samt aktiviteter i svømmeskolen.

I udvalget sidder Anders Broberg fra Bestyrelsen og Christian Beith (far til Liva K2), Jens Martin Kristiansen (far til Karl Anton K1 og Johanne K3) og Christian Thirup (far til Matilde K1) som er forældre hjælpere.

Der arrangeres ca. 4-6 stævner om året. Park Vendia SwimCup, Nordjyske Cup, Klubmesterskab samt et mesterskab og Vendsyssel Cup eller et DGI-stævne. Herudover deltager svømmeklubben i op til 20 årlige stævner/konkurrencer, rundt om i Danmark ofte fredag til søndag.

“Park Vendia Swim Cup” er svømmeklubben S 68 eget 3 dagsstævne med deltagelse af fra alle dele af Danmark samt svømmeklubber fra Norge. Der deltager mellem 400 og 500 svømmere. Sponsorudvalget forsøger blandt andet via sponsorrater som Løbssponsor til vores Park Vendia Swin Cup at bidrage til klubbens økonomi. Svømmeklubben nyder en stor opbakning af Hjørring lokale erhvervsliv lige fra mellemstore virksomheder til mindre håndsværksmestre.

Sponsoraftaler:

Generelt må sponsorer være tilstede med stand og materialer når S68 afholder arrangementer eller arrangerer stævner.

Guld sponsor For at blive Guldsponsor skal man yde et sponsorbidrag på minimum 16.000 kr. eller derover. En guldsponsor vil blive eksponeret alle de steder klubben kan og har mulighed for tryksager, tøj, banner som medbringes til stævner osv. Alle medier hvor S68 er tilstede, Facebook, S68 egen hjemmeside samt klubmodul.

Sølv sponsor For at blive sølvsponsor skal man yde et sponsorbidrag mellem 6 - 15.000 kr. En sølvsponsor vil blive eksponeret på banner samt alle medier hvor S68 er tilstede, Facebook, S68 egen hjemmeside samt klubmodul.

Bronze sponsor For at blive bronze sponsor skal man yde et sponsorbidrag mellem 2 - 5000 kr. En bronze sponsor vil blive eksponeret alle medier hvor S68 er tilstede, Facebook, S68 egen hjemmeside samt klubmodul.

Det er også muligt at indgå et større sponsorat med svømmeklubben. Disse sponsorrater aftales individuelt og “skræddersyes” til størst mulig glæde for sponsoren og svømmeklubben. Udvalget kan kontaktes via mail: sponsorudvalget@s68.dk