Stævne udvalget.

Arrangerer de stævner som klubben selv afholder, det være sig i Vandhuset eller anden lejet svømmehal.

I udvalget sidder Karsten, Natasja og Jens Peter fra bestyrelsen, Peter, Anders Gottlieb, Zarajane og Lars Rasmussen er forældre hjælpere.-

Der arrangeres ca. 4-5 stævner om året. Park Vendia SwimCup, Nordjyske Cup, Klubmesterskab samt et mesterskab og Vendsyssel Cup eller et DGI-stævne.

Stævneudvalget sørger praktiske opgaver bliver uddelegeret og udført i den forbindelse. Udvalgets primære opgave er at være tovholder, så alle opgaver bliver udført i den rigtige rækkefølge. Udvalget trækker i stor grad på forældre-hænder til at udføre praktiske opgaver under stævnet. Udvalget har gennem 2022 arbejdet hårdt på at lave en stævnemanual, så det er nemmere for nye at kunne hjælpe til i udvalget. Vi er ikke helt i mål endnu, men det er kun små detaljer der skal finjusteres.

Hvorfor afholder klubben stævner? Stævner er en mulighed for klubben for at have en indtægt ud over medlemskontingentet. Der genereres ca 10-15 % af klubbens årlige indtægt denne vej.

Opgaver som udvalget varetager:

• Invitation til stævnet.
  • Oprette stævnet på Svømmetider.
  • Finde dommere, el-tid.
  • Finde overnatningsmuligheder for deltagende klubber, dommere og el-tid.
  • Leje udstyr til El-til og El-tid.
  • Oprette stævnet i Wingrodan II.
  • Forplejning af deltagere, officials, dommere og el-tid.
  • Finde sekretariat.
  • Sørge for deltagende klubber stiller med tilstrækkeligt antal officials.
  • Rengøring af svømmehal og overnatningssted.
  • Kommunikation med alle de deltagende klubber.
  • Præmieoverrækkelse.
  • Præmier/pokaler/medaljer/kontant præmier.
  • Opstille/nedtage pokalskamler, klargøre tidtagnings-, sekretariats-, speakers-, el-tids og  ledende-tids arbejds-pladser/områder.

Udvalget kan kontaktes på mail: staevneudvalget@s68.dk