Klubmodul henter siden
Tilmeldingsfrist er overskredet

Vores eget 50 meter langbane stævne

Deltagelse er gratis, såfremt forældre hjælper minimum 6 timer

Løb vælges sammen med ens træner.

Kære forældre til svømmere i S68,

Samtidig med børnene svømmer, ønsker S68 stævnehjælp til stævnet

Afholdelse af stævner er en rigtig god måde for klubben til, at kunne holde vores aktivitetstilbud til vores medlemmer, herunder betale trænerlønninger, betale halleje, give financial hjælp til deltagelse i svømmestævner og træningslejre.

Vi skal bruge hjælp for, at sikre en god oplevelse for alle.

Vær sød at melde jer til med det samme for, at lette planlægningen for de frivillige der planlægger stævnet.

Vi har tidligere bestemt, at lave et stævnehjælps point system. De optjente point kan bruges til at betale stævner med, eller købe varer i S68s web-shop. De kan dog af lovmæssige årsager ikke bruges til betaling af kontingent.

Optjeningen til dette point system, er til dem der giver en hjælpende hånd, det vurderes til at tage ca. 25.000-30.000 kr. af overskuddet for stævnet som i stedet tildeles de frivillige hjælpere. Dette point system bruges kun ved store 3 dags stævner, hvor S68 er stævneansvarlig. Sidste gang vi afholdte stævnet blev der leveret over 700 frivillige timer af forældre.

Foreningslivets grundlæggende principper er stadig, at det er frivilligheden fra medlemmer/pårørende som driver foreningen.

Venligst brug udsendte mail til forældre hjælp

Hilsen

S68 Svømmeudvalg

Tilmeldte