Stævnehjælp Park vendia swimcup 2020
Stævne hjælp til S68s eget Park Vendia swimcup
Vi har valgt igen i år at invitere til Park Vendia Swimcup 2020
Dette er en rigtig god måde for klubben til at kunne holde vores aktivitetstilbud til vores medlemmer. Men vi skal bruge hjælp for at sikre en god oplevelse for alle klubbens konkurrence svømmere, med mulighed for at deltage i stævne i egen hal.
Vær sød at melde jer med det samme for at lette planlægningen for de frivillige der planlægger stævnet.
Vi har tidligere bestemt at lave et stævnehjælpes pointsystem. De optjente point kan bruges til at betale stævner med, eller købe varer i S68''''''''s web-shoppen. De kan dog ikke bruges til betaling af kontingent.
Hvis jeres barn er tilmeldt Park Vendia og i som forældre hjælper 6 timer eller mere, tilbagebetales stævne gebyret
Der gives 40 point pr time for personer over 16 år, og 30 point for personer under 16 år.
Optjeningen til dette pointsystem, til dem der giver en hjælpende hånd vurderes til at tage ca. 25.000-30.000 kr. af overskuddet for stævnet som i stedet tildeles de frivillige hjælpere. Dette pointsystem bruges kun ved store 3 dags stævner, hvor S68 er stævneansvarlig.
Foreningslivets grundlæggende principper er stadig, at det er frivilligheden fra medlemmer/pårørende som driver foreningen.
Vi har lavet en overordnet ansvarlig for 3 følgende områder:
Madlavning - ansvarlig Lars Høgsted
Stævneafvikling og svømmehal - ansvarlig Lars Rasmussen
Overnatning samt skole - ansvarlig Peter Munk
ALLE kan hjælpe. Der er mange forskellige opgaver der skal varetages. Så hold dig endelig ikke tilbage.
Hvis der skulle være spørgsmål er man velkommen til at skrive på formand@s68.dk eller tage fat i Lars Høgsted eller Lars Rasmussen.

For at gøre det nemt for planlægningen, så meld jer venligst til at hjælpe hurtigst muligt

Mvh.
S68
19.04.2020