Aktivitets udvalget.

Vi arrangerer sociale begivenheder for konkurrencesvømmerne. Begivenhederne kan være holdvis eller på tværs af holdene. Vores mål er få så mange svømmere til at have lyst til at deltage som muligt. Det er vigtigt at svømmerne kender andre sider end konkurrenten hos hinanden for at kunne skabe de bedste relationer.

Formålet for os er at styrke de sociale relationer gennem fælles aktiviteter, hvilket vi tror på er med til at øge glæden ved at være en del af S68 og lysten til at svømme.

I udvalget sidder Lise, Annette , Natasja og Helene fra bestyrelsen, Zarajane (Mor til Theis)er forældre hjælper og Theis (svømmer fra K1)

Opgaver som udvalget kunne finde på at arrangere:

• Ryst sammen ture ved sæsonopstart når der er ny oprykkere til holdet.
  • Sæsonafslutning.
  • Klubmesterskabs fejring.S68 logo til underskrift.jpg
  • Pizza aften.
  • Midnatssvømning.
  • Hyttetur.
  • Ryst sammen arrangementer når svømmeskole svømmere skal rykke op i konkurrence-afdelingen.
  • Disco aften.
  • Alle mulige ideer til aktiviteter som svømmerne kunne finde på, der kunne passe ind i klubbens regi.

Har du lyst til også at være forældre hjælper eller har du gode ideer kan udvalget kontaktes via mail: aktivitetsudvalget@s68.dk