Klubmodul henter siden
Opstartstur for K3
Tilmeldingsfrist er overskredet

Nu er det snart sommerferie.

Det betyder også at lige om et øjeblik er holdet som I kender det forandret. Der er nogle der er rykket op til K2 og der er oprykkere fra Svømmeskolen, som I mødte inden sommerferien.

Derfor vil vil gerne byde jer velkommen til:

MAXIMUM TUR

Nu er det vidst rablet for de gamle oppe i aktivitetsudvalget, for det er jo svømning vi går til!

Jo jo men derfor er det stadig vigtigt at kunne hygge med hinanden uden pool og klor, derfor vil vi gerne invitere jer på en tur til Maximum i Aalborg. Her skal hoppes i trampolinerne, skydes med lasere og spilles minigolf, mens der drikkes slush ice til vi får hjernefrys!

Det lyder jo som sjov, gak og spas - og selvfølgelig skal du være med! Det koster kun 100 kr at deltage, resten betaler klubben.

Vi vil få brug for forældre der kan køre derned. Klubben vil selvfølgelig være vært for en en kop kaffe og lidt "hygge" til de kørende forældre. Vi skal være ved Maximum ca 13.30 og planlægger afgang fra vandhuset ca 12.30.

Der er tilmelding allerede inden sommerferien, så vi kan få planlagt turen nærmere mens vi skal have vores egne ferieplaner til at passe ind i det hele.

Der vil inden turen komme mail med nærmere oplysninger om kørsel osv til de børn og forældre der har tilmeldt sig.

Tilmeldte
9 /40